Allah kara gecede kara taşın üzerindeki karıncanın da rızkını gö

 

 

Merhabalar Sabri Bey,


gonul sohbetlerındekı yazınızı okudum ve cok begendım ama kendımıı gene huzursuz ve mutsuz hıssedıyorum askerliğimi bitirdim açık öğretim 4 yıllık 


işletme fakültesini bitiridim tamam okdudugum bolum Türkiye standartlarında iyi bi bölüm değil ama gene bazı kişiler iş buluyo ve çalısıyo ben askerden geleli 2 ay oldu 


hala bir işim yok oraya buraya basvuruyorum bi yerden haber gelccek iye ama gene haber gelmiyor en sonunda bir bankanın çağrı merkezine girmeye kaara verdım yakın bır tarıhte uygun olan adayları cagırmaları beklenıyor ama ben korkuyorum ılerde gene sıkılır ve bu ısten de cıkarsam ne yaparım dıye cunku istediğim gibi bir iş bulamıyorum ve bulduğum işlerde cok agır beden işi gerektircek işler oluyo sıkıntımdan derdımeı bıle  anlatamıyorum ailemle kavga ediyorum herkes beni küçük görüyomus gibi geliyo bana sanki en yakın arkadaşlarım bile acıyomuş gibi bakıyolar gibi geliyo artık onların yanında mutlu olurken bile yanlarına gitmeyi istemiyorum belki çalışsam kendi paramı kazanıp hayata karşı dik dursam diyorum herşey değişecek sizce doğru mu düşünüyorum ya da ne yapmalıyım


 


 


Sayın Sabri Tandoğan'ın cevaben yazdıkları :

 

Sayın Çağrı Bey,


5.8.2011 tarihli mailinizi aldım.


Kıymetli yavrum, bütün mesele şu mekanda veya başka bir mekanda bulunup mucizevi sonuçlar beklemek hatasına düşmemekte. Dünyaya gönderilen her canlı varlığın rızkını Allah verir. Merak etme senin de rızkın yakında gönderilecek. Yalnız lüzumsuz fikrî saplantılarla kendi ekmeğine engel olma. Besmele çek, aslanlar gibi imtihan odasına gir. Lütfen sözlerime kulak ver. Yakında sen de bir işe gireceksin.


Selam, sevgi ve saygı ile.


 


Sabri Tandoğan

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !